Jak postupovat při reklamaci zboží?
Reklamace
Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu naší firmy, buď doporučeně nebo jako cenné psaní. NEPOSÍLEJTE zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata. Doporučujeme zboží pojistit na částku odpovídající ceně zboží. Ke zboží přiložte pořizovací doklad a průvodní dopis s informací o závadě či jiném požadavku. Nezasílejte zboží na ukládací-odběrná místa.
V případě, že požadujete vrácení poštovného za zaslání reklamace, je potřeba písemně zažádat a zaslat podací lístek s jasně viditelným uhrazeným poštovným.(Stačí kopie podacího lístku na mail). Toto poštovné vám bude vráceno , jen v případě oprávněné reklamace.
Nezapomeňte se seznámit s reklamačním řádem.
Nezapomeňte přiložit popis toho, co od nás požadujete/Fakturu(Stačí kopie)
Nezapomeňte přiložit-Certifikáty/Záruční list-Šperky/Hodinky Police, Morellato!!!
Zasílejte na adresu:
Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno 272 01
Formulář pro uplatnění reklamace ke stažení.
Prosíme čitelně vyplnit.