E-shop
Snubní a zásnubní prsteny
Šperky
Modní doplňky
Ochranné pomůcky
- Úvod
- Obchodní podmínky
- Reklamace
Jak postupovat při reklamaci zboží?
Reklamace
Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu naší firmy, buď doporučeně nebo jako cenné psaní. NEPOSÍLEJTE zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata. Doporučujeme zboží pojistit na částku odpovídající ceně zboží. Ke zboží přiložte pořizovací doklad a průvodní dopis s informací o závadě či jiném požadavku.
V případě, že požadujete vrácení poštovného za zaslání reklamace, je potřeba písemně zažádat a zaslat podací lístek s jasně viditelným uhrazeným poštovním.(Stačí kopie podacího lístku na mail). Toto poštovné vám bude vráceno , jen v případě oprávněné reklamace.
Nezapomeňte se seznámit s reklamačním řádem.
Nezapomeňte přiložit popis toho, co od nás požadujete/Fakturu(Stačí kopie)
Nezapomeňte přiložit-Certifikáty/Záruční list-Šperky/Hodinky Police, Morellato!!!
Zasílejte na adresu:
Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno 272 01
Formulář pro uplatnění reklamace ke stažení.
Prosíme čitelně vyplnit.
Osobní předání z důvodů nařízení vlády a opatření PES není možné.
Veškerá omezení se řídí nařízením a mimořádným opatřením vlády ČR a jednotlivých ministerstev. Děkujeme, že i nadále dodržujete veškerá vládní nařízení.www.vlada.cz