Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Máte již svůj účet? Přihlašte se do svého účtu!

Máte vše? Zde se můžete odhlásit.Odhlásit se od účtu

Bonusy pro vásdárkové balení apod. ZDARMA

Osobní přístupke každému zákazníkovi

Doprava ZDARMA nad 600 Kčplatí pouze pro Českou republiku

Garance záruky2 roky na výrobek, 14 dní na vrácení peněz

Infolinka +420 737 290 660volejte od 9:00 do 15:30 hod

Otvírací doba v obchodě.

Zboží v Akci

1 190,00 Kč (47,60 EUR)
skladem
990,00 Kč (39,60 EUR)
skladem
1 990,00 Kč (79,60 EUR)
skladem

Novinky

1 350,00 Kč (54,00 EUR)
skladem
1 350,00 Kč (54,00 EUR)
skladem

Reference

Přidáno: 09.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Velmi jsem ocenil rychlost vyřízení objednávky i když jsem požadoval nestandardní typ písma pro rytí. Dle mého názoru vynikající obchod se skvělým přístupem k zákazníkovi s dodáním zboží včetně rytiny do 48 hodin. Můžu jen poděkovat a doporučit.

Pro:

Přehledné stránky, kvalitní zboží.

Proti:

Nevím o žádné nevýhodě.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 02.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Krásné zboží za přijatelné ceny, odpovídá obrázku i rozměrům uvedeným na webových stránkách.
Vstřícnost prodejce.
Rychlé dodání.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 02.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod na mě působí neprofesionálně a není solidní. Nedoporučuju zde nakupovat.

Proti:

Velmi nekvalitní komunikace, v zaslaných SMS zprávách i emailech se vyskytují hrubé pravopisné chyby. Vzhled i fungování webových stránek působí neprofesionálně.
Po uzavření objednávky přišlo upozornění, že je potřeba uhradit zálohu předem (i při platbě dobírkou). Na nutnost platby zálohy nebylo nikde při objednávce upozorněno

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den.
Ta to recenze je silně neadekvátní.
1)Ano je možné, že se vyskytují pravopisné chyby.
Bohužel každý není na to, aby uměl pravopis na 100%, ale za to se snažím zákazníků vyjít maximálně vstříc.
U mě není důležité jakou mají zaměstnanci školu, ale jak se starají o zákazníky a jací jsou lidé.
(Samozřejmě nechám překontrolovat maily)
2)Upozornění na nutnost zálohy od 4000 Kč.
Jelikož vím, že lidé nečtou.
Informace o nutnosti zálohy je uvedena v obchodních podmínkách.
Pak v každém kroku objednávky a navíc ještě v potvrzení objednávky.
Takže shrnutí o povinnosti zaplacení zálohy od 4000 Kč je zákazník informován asi 4x .
Tato záloha je zavedena z důvodu nesolidních zákazníků, kteří objednají zboží třeba za 20000 Kč a pak ho nevyzvednou,
i když je to povinnost každého zákazníka, který provede objednávku a ta se odešle.
Nešleha.
 

Přidáno: 28.07.2017

Eva

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychle dodani

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 27.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Určitě doporučuji,komunikace s obchodem na jedničku.

Proti:

Ožádné nevím

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 24.07.2017

KAMILA

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

CELKOVĚ JSEM BYLA S NÁKUPEM VELMI SPOKOJENA,DOUFÁM,ŽE KVALITA ZBOŽÍ BUDE TAK DOBRÁ JAKO SLUŽBY U VÁS

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 24.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Milá a rychlá komunikace na chatu i telefonu.
Nemožnost filtrovat prsteny dle velikosti.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 24.07.2017

Romana

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

perfektní přístup k zákazníkovi a rychlé vyřízení a jako dík za nákup vtipný dáreček.:) Určitě doporučuji a obchodu přeji jen spokojené zákazníky!

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den,
velice si vážíme Vaší recenze.
Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup..
Nešleha
 

Přidáno: 22.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

přehledné

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den.
Doufáme že nůž bude sloužit dobře a budete spokojeni.
Velice si vážíme Vaší recenze a moc za ní děkujeme .
Snažíme se dělat vše pro spokojenost zákazníka.
Přejeme Vám krásný den a těšíme se na další nákup a zasíláme vám slevový kupón na další nákup.
--
Děkuji Nešleha.
 

Přidáno: 21.07.2017

Dravec

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Poněvadž zboží nedorazilo včas, vrátilo se na obchod a pak požadoval úhrady gravírování, které jsem si neobjednal, ale museli mi něčím zdůvodnit, proč mám platit vícenáklady. Pak příšli stím, že musím zaplatit poštovné, které však bylo zdarma, při zakázce nad 600,- Kč. Protože jsme se i na tom neshodli, vyhrožují do dnes exekutorem, soudy, a stále mě chodí každý den upomínající sms zprávy. Že by ten obcod stál na těch 59,- Kč? Poněkud trapné .....

Proti:

podivné jednání, nedodržení zaslání zboží
výhružky ze strany prodejce, exekutorem

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den.Tak tohle je recenze za všechny peníze.
K dodání zboží-
Objednávka byla vytvořena
Pondělí 10. červenec 2017 18:18:24(Což v noci nelze odeslat)
Objednávka byla odeslána
Úterý 11. červenec 2017 15:28:52
To znamená hned druhý den.
Myslím, že o žádném pozdním odeslání nemůže být ani řeč.
O odeslání byl pán informován jak od nás, tak od České pošty.
Naše firma odeslala E-mail+ SMS.
Česká pošta odeslala E-mail+SMS.
Zde přikládám, že Česká pošta se pokoušela balíček doručit .
Takže si myslím, že jste byl dobře informován o odeslání vaší objednávky, a tudíž jste si mohl zařídit převzetí.
Jestliže zákazník nestíhá balíček převzít na České poště, je možné si úložní dobu prodloužit.
14.7.2017 Vrácení zásilky odesílateli. 27207 Depo Kladno 70
14.7.2017 Doručování zásilky. 27207 Depo Kladno 70
14.7.2017 Příprava zásilky k doručení. 27207 Depo Kladno 70
13.7.2017 Odeslání zásilky zpět odesílateli - adresát odmítl zásilku převzít. 74907 Depo Opava 70
13.7.2017 E-mail adresátovi - termín doručení zásilky.
13.7.2017 SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky.
13.7.2017 Doručování zásilky. 74907 Depo Opava 70
13.7.2017 Příprava zásilky k doručení. 74907 Depo Opava 70
13.7.2017 Přeprava zásilky k dodací poště.
13.7.2017 Výstup zásilky z SPU. 70002 SPU Ostrava 02
11.7.2017 SMS zpráva adresátovi - podání zásilky.
11.7.2017 E-mail adresátovi - podání zásilky.
11.7.2017 Vstup zásilky na SPU. 22200 SPU Praha 022
11.7.2017 Podání zásilky. 27207 Depo Kladno 70
11.7.2017 Obdrženy údaje k zásilce.

Dle záznamů České pošty jste balíček odmítl převzít!!!!!!

1)Žádnou rytinu jste neměl(Bylo vám vysvětleno, že ten mail odešel omylem)
2)Vy jste si objednal prsten , který jste nepřevzal.
3)Ano poštovné bylo zdarma jen do té doby než jste zásilku nepřevzal.
4)Jelikož jste zásilku nepřevzal, přestože je to vaše povinnost -Ze zákona.
5)Je nutné uhradit náklady na dopravu 69 Kč.
6)Proč lžete, že vám chodí SMS každý den, odešla vám jedna o uhradě nákladů.
(Samozřejmě máme o to záznamy)Pondělí 17. červenec 2017 11:01:46
Dle záznamů České pošty jste dokonce zásilku odmítl převzít!!!!
Ještě připomenu , že každí zákazník, který udělá objednávku přes internet ,tak je povinen zásilku převzít.
Jestliže zásilku nepřevezme ,má každá firma nárok na úhradu nákladů spojených se zasláním zásilky.
Což není jenom poštovné ale také balné + práce zaměstnanců.
Chtěli jsme po vás jen poštovné.
Proto má každý zákazník možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě, to asi znáte, ale to ostatní asi ne.

Myslím, že by jste se měl omluvit za tu to recenzi.
Děkuji Nešleha.
Ještě se omlouvám ostatním zákazníkům ,že to musí číst ,ale bohužel mě to stručně řečeno opravdu dopálilo.
Že zákazník, kterému jsme se snažili vyjít maximálně vstříc, nás ještě pomlouvá.
Ještě jednou se ostatním moc omlouvám a doufám, že vy ostatní jste a budete s našimi službami spokojeni.
--
Děkuji Nešleha.