Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Máte již svůj účet? Přihlašte se do svého účtu!

Máte vše? Zde se můžete odhlásit.Odhlásit se od účtu

Bonusy pro vásdárkové balení apod. ZDARMA

Osobní přístupke každému zákazníkovi

Doprava ZDARMA nad 600 Kčplatí pouze pro Českou republiku

Garance záruky2 roky na výrobek, 14 dní na vrácení peněz

Infolinka +420 737 290 660volejte od 9:00 do 15:30 hod

Doporučujeme

893,00 Kč (34,74 EUR)
skladem
811,00 Kč (31,55 EUR)
skladem
3 655,00 Kč (142,18 EUR)
skladem

Novinky

788,00 Kč (30,65 EUR)
skladem

Obchodní podmínky » Reklamace

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Reklamace

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu naší firmy buď doporučeně nebo jako cenné psaní. NEPOSÍLEJTE zboží na dobírku! Taková zásilka nebude převzata. Doporučujeme zboží pojistit na částku odpovídající ceně zboží. Ke zboží přiložte pořizovací doklad a průvodní dopis s informací o závadě či jiném požadavku.

Nezapomeňte přiložit popis toho co od nás požadujete/Fakturu(Stačí kopie)

Nezapomeňte přiložit-Záruční list-Šperky/Hodinky Police, Morellato!!!

Zasílejte na adresu:

Jaroslav Nešleha
Ivana Olbrachta 63
Kladno 272 01

Formulář pro uplatnění reklamace ke stažení.